Ga naar hoofdinhoud
Terug naar overzicht

Ledenwerving voor clubs: Customer Journey

De tweede editie van het traject ledenweving is ondertussen al even bezig. Eind januari zetten we in Gent een vijftiental clubs op weg met enkele concrete acties. Per thema voorzien we in de maanden februari, maart en april verschillende infosessies. Alle sessies zijn online en gratis voor deelnemers van het traject. Voor personen die niet deelnemen aan het traject zijn de sessies betalend.

Customer Journey

Customer Journey, ofwel klantreis genoemd, is een model dat je gebruikt om de ervaring van je doelgroep met je club of organisatie visueel weer te geven. Met andere woorden verplaats je je in het hoofd van de doelgroep en wordt er gekeken hoe je de ervaring voor je doelpubliek kan optimaliseren. Welke praktische drempels ervaren jouw potentiële leden? Of hoe spreek je hen aan? Wij zoeken het samen met je uit.

Sport Vlaanderen ontwikkelde een toolkit voor clubs om aan de slag te gaan met Customer Journey en persona's. Tobias Mertens van Sport Vlaanderen gidst jullie door de toolkit en zal de vertaalslag maken naar clubs.

Inschrijven

Voor deelnemers aan het traject is de online sessie gratis. Voor personen die het traject niet volgen, maar wel de online infosessie willen bijwonen, is de prijs € 10.

Datum

  • 16 mei 2024
  • 20:00 - 21:00

Contactpersoon

Lothar Desmet lothar.desmet@gsportvlaanderen.be 0477 89 47 96

Organisator

G-sport Vlaanderen

Prijs

Betalend