Online infosessie: Customer Journey: de reis van doelgroep tot aanbod
De eerste editie van het traject ledenweving schoot op 12 februari uit zijn startblokken. In Sint-Niklaas zetten we een vijftiental clubs op weg met enkele concrete acties. Per thema voorzien we in de maanden februari, maart en april verschillende infosessies. Alle sessies zijn online en gratis voor deelnemers van het traject. Voor personen die niet deelnemen aan het traject zijn de sessies betalend.
Customer Journey
Customer Journey, ofwel klantreis genoemd, is een model dat je gebruikt om de ervaring van je doelgroep met je club of organisatie visueel weer te geven. Met andere woorden verplaats je je in het hoofd van de doelgroep en wordt er gekeken hoe je de ervaring voor je doelpubliek kan optimaliseren. Welke praktische drempels ervaren mensen om deel te nemen aan jouw initiatief? Of hoe spreek je hen aan? Wij zoeken het samen met je uit.
Inschrijven
Voor deelnemers aan het traject is de online sessie gratis. Voor personen die het traject niet volgen, maar wel de online infosessie willen bijwonen, is de prijs € 10.